  • 371. Data: 2015-09-23 21:02:38
    Temat: Re: imigranci
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 16:00:19 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > jak widać oni chcą pracować:
    > <http://www.sport.pl/pilka/1,65082,18833156,uchodzca
    -kopniety-przez-wegierska-reporterke-zostanie-trener
    em.html>

    http://www.fronda.pl/a/oni-sie-nie-integruja-liczby-
    ze-szwecji-ktore-mowia-wszystko,57375.html

  • 372. Data: 2015-09-23 21:05:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    -kopniety-przez-wegierska-reporterke-zostanie-trener
    em.html>

    > http://www.fronda.pl/a/oni-sie-nie-integruja-liczby-
    ze-szwecji-ktore-mowia-wszystko,57375.html

    no faktycznie piękne źródło. To to z którego Jarosław korzystał mówiąc
    o domniemanych "strefach szariatu"?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 373. Data: 2015-09-23 21:09:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    W dniu .09.2015 o 18:09 Ghost <g...@e...com> pisze:

    >No i? - dane nierzetelne? napisz gdzie kłamią lub dawaj linka do
    >rzetelnych, porównamy.

    Ja mam dawać linka? Ciężar dowodu leży na stawiającym tezę. Teza jest "nie
    chce się im robić", dowód "by nazi paper" mnie nie przekonuje, ty sobie rób
    z tym co chcesz. Mam to w dupie.

  • 374. Data: 2015-09-23 21:10:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 23 września 2015 18:09:40 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Nie wiedzialem -ale istotne czy pisze prawde. Masz informacje ze nie?

    "Nazi paper" jest dla mnie z definicji podejrzany jesli chodzi o
    publikowanie tresci negatywnych o obcych.

  • 375. Data: 2015-09-23 21:12:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >ciapaci, murzaje, czy inne muzulmanskie szmaty.

    będą wisieć zamiast liści, c'nie?

  • 376. Data: 2015-09-23 21:14:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu .09.2015 o 08:01 Ghost <g...@e...com> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    > [ciach]

    >Dobrze, że potwierdzasz

    No niezupełnie potwierdzam związek tych lotnisk z tematem

  • 377. Data: 2015-09-23 21:14:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 23 września 2015 08:02:06 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Uhm, mamy, itp- rozmowa z Tobą to jak ze ślepym o kolorach. Albo pisz na
    >temat albo milcz jeśli nic do powiedzenia nie masz. Konkretne pytania a
    >odpowiedzi jakby z d...y

    Drogi debilu: PLONK

  • 378. Data: 2015-09-23 21:28:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 21:07:21 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > no faktycznie piękne źródło. To to z którego Jarosław korzystał mówiąc
    > o domniemanych "strefach szariatu"?

    http://natemat.pl/155103,imigranckie-strefy-no-go-to
    -nie-fikcja-dlaczego-prezes-kaczynski-do-konca-sie-n
    ie-myli

    Tu masz te strefy:

    http://r-scale-1d.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-con
    tent/m/p1/i/b60c5ab647a27045b462934977ccad9a/4ac7dcd
    d-8a34-40b3-9218-f8199badfbaf.png?type=0&srcmode=4&s
    rcx=0/1&srcy=0/1&srcw=800&srch=2000&dstw=800&dsth=20
    00

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 379. Data: 2015-09-23 21:30:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 21:12:17 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > będą wisieć zamiast liści, c'nie?

    Niestety przez takich cepow jak ty - nie tylko nie beda wisiec ale beda mieli
    dodatkowe prawa i beda pod ochrona. Polityczna poprawnosc psia mac. TFUU!

    --
    Adam Sz.

  • 380. Data: 2015-09-23 21:32:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 21:14 Ghost <g...@e...com> pisze:

    > No niezupełnie potwierdzam związek tych lotnisk z tematem

    Na lotniskach dla rdzennych europejczyków masz kontrole, prześwietlanie
    bagaży, w szczególnych przypadkach kontrole osobiste a z drugiej strony
    tłumy (tysiące, dziesiątki tysięcy) z "problematycznego" rejonu świata
    łażą sobie bez przeszkód w strefie schengen, bez dokumentów, wiz,
    pieniędzy. Większość w wieku poborowym, młode silne chłopy.
    A ty nie widzisz związku? :-)

    Przecież to dom wariatów. Normalnemu człowiekowi natychmiast zapala się
    czerwona lampa i nie przestaje świecić.

    TG