  • 381. Data: 2015-09-23 21:35:52
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    W dniu .09.2015 o 21:14 Ghost <g...@e...com> pisze:

    >Na lotniskach dla rdzennych europejczyków

    Nie mam pojęcia czy piszesz prawdę, nigdy nie bylem na takim lotnisku.

  • 382. Data: 2015-09-23 21:37:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 23 września 2015 21:12:17 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Niestety przez takich cepow jak ty - nie tylko nie beda wisiec ale beda
    >mieli
    >dodatkowe prawa i beda pod ochrona. Polityczna poprawnosc psia mac. TFUU!

    Ale przyznaj, chętnie byś ich widział jak dyndają, c'nie?

  • 383. Data: 2015-09-23 21:37:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > http://natemat.pl/155103,imigranckie-strefy-no-go-to
    -nie-fikcja-dlaczego-prezes-kaczynski-do-konca-sie-n
    ie-myli

    > Tu masz te strefy:

    a tu masz relację z pierwszej ręki, że to bzdura. A zwłaszcza jeśli
    chodzi o szariat
    <http://natemat.pl/155451,ten-polak-mieszkal-w-rzeko
    mj-strefie-szariatu-w-szwecji-szariat-bzdura-to-typo
    we-miasteczko-studenckie>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 384. Data: 2015-09-23 21:40:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 21:35 Ghost <g...@e...com> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    > Nie mam pojęcia czy piszesz prawdę, nigdy nie bylem na takim lotnisku.

    No to pozostaje Ci google lub wiara na słowo.
    Podróże kształcą, wybierz się kiedyś w świat inną linią niż ryanair i
    wizzair.

    TG

  • 385. Data: 2015-09-23 21:46:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >No to pozostaje Ci google lub wiara na słowo.

    To podaj chociaż nazwę przykładowego lotniska dla rdzennych Europejczyków.
    Bedzie łatwiej googlać.

    >Podróże kształcą, wybierz się kiedyś w świat inną linią niż ryanair i
    >wizzair.

    Nigdy nie miałem do czynienia z tymi dwoma.

  • 386. Data: 2015-09-23 21:50:13
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Adam Sz. wrote:

> [...]

    >chodzi o szariat
    ><http://natemat.pl/155451,ten-polak-mieszkal-w-rzek
    omj-strefie-szariatu-w-szwecji-szariat-bzdura-to-typ

    Dyskutujesz z ziutkiem, który w średniowieczu paliłby czarownice.

  • 387. Data: 2015-09-23 21:53:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 21:37:48 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ale przyznaj, chętnie byś ich widział jak dyndają, c'nie?

    Ci co przyjechali od ISIS? Jasne, sam bym wieszal.

    Problem w tym ze nie wiadomo ktorzy to sa, bo nie da sie ich odroznic.
    W zwiazku z tym nalezy odeslac do kraju pochodzenia i grzecznie wytlumaczyc
    jak wyglada wlasciwa procedura azylowa.

    --
    Adam Sz.

  • 388. Data: 2015-09-23 21:54:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Ci co przyjechali od ISIS? Jasne, sam bym wieszal.
    >
    > Problem w tym ze nie wiadomo ktorzy to sa, bo nie da sie ich odroznic.

    czyli będziesz wieszał jak leci. Lecz się.

  • 389. Data: 2015-09-23 21:55:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Adam Sz. wrote:

    > Dyskutujesz z ziutkiem, który w średniowieczu paliłby czarownice.

    raczej stałby w 10 rzędzie i pokrzykiwał

  • 390. Data: 2015-09-23 21:56:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 21:41:07 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > No to pozostaje Ci google lub wiara na słowo.
    > Podróże kształcą, wybierz się kiedyś w świat inną linią niż ryanair i
    > wizzair.

    Wracalem tydzien temu z Cypru wizzairem i potwierdzam - na lotnisku
    w Larnace pelna kontrola dokumentow, skanowanie bagazy, a mnie wzieli na
    jakies dodatkowe dziwne badanie (kawalkiem "papierka" pomasowal mi dlonie
    i okolice brzucha, wsadzil do jakiejs dziwnej maszynki i po 2 minutach
    podziekowal i moglem isc dalej, nie wiem co to bylo ale pierwszy raz mi
    sie zdarzylo, a latam sporo).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.