eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinternet kablowy w domu › Re: internet kablowy w domu
  • Data: 2020-06-22 02:40:27
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 21-06-2020 o 16:08, Jarosław Sokołowski pisze:
    > yabba napisał:
    >
    >>> Orange udostępniło informacje, ile ma par w kablu, które są uszkodzone,
    >>> a które dobre, i ile z nich jest wykorzystane komercyjnie?! No to szacun,
    >>> ja takiej siły perswazji nie mam.
    >>
    >> Nie, Orange nie informowało o ilości i zajętości par w kablu. Teorię
    >> o uszkodzeniu kilku żył podałem tylko jako jedną z możliwości.
    >
    > Jednak krańcowo mało prawdopodobną.
    >
    >> O długich awariach usług Netii na kablach Orange słyszałem od dwóch
    >> abonentów z Warszawy.
    >
    > Aha, czyli jedna pani drugiej pani. Ja sam jestem jestem abonentem

    Rozmawiałem bezpośrednio z tymi abonentami.

    > Netii, znam czas usuwania awarii *kabla* (i opisałem). Byłem też
    > abonentem TPSA, mam porównanie (i opisałem). Ale i tak ponad swoje
    > (i innych) jednostkowe doświadczenia przedkładam poznanie rozumowe.
    >
    > Skoro za usuwanie awarii odpowiedzialny jest zawsze Orange (realizuje
    > to TP Teltech lub podobna firma), skoro dzienny przestój w natywnej
    > linii kosztuje kilka złotych, a w wydzierżawionej Netii kilkadziesiąt,
    > to które awarie będą usuwane w pierwszej kolejności?
    >

    Tam, gdzie zaczyna się korporacja, tam kończy się logika.

    >> Netia informowała ich tylko o awarii po stronie Orange i konieczności
    >> cierpliwego czekania.
    >
    > Może nie chodzi o awarie kabli po nieboszczce tepsie czy infrastruktury
    > WRL/BSA, tylko o coś całkiem innego? Netia to bardzo marnie zarządzna
    > firma, która prowadzi gospodarkę ekstensywną i sobie po prostu nie radzi.
    >
    > Ja mam świetne warunki techniczne dla BSA, dające możliwość maksymalnej
    > teoretycznej prędkości łącza. Ale po latach używania coś zaczęło się
    > kisić. Złożyłem reklamację, i to nie jedną. Za każdym razem odpisywali,
    > że to "przestarzała centrala TP i do jej modenizacji brak możliwości
    > poprawy". To bzdura wierutna -- raz, że wcześniej działało, a dwa, to
    > sam skonsultowałem rzecz z TP, oni nawet nie planują modernizacji, bo tam
    > wszystko nowe. Przedstawiłem im więc wyniki swoich pomiarów, dowiodłem ich
    > winy (overbooking łącza Natii do centali TP). Reakcja była błyskawiczna --
    > dali 20% bonikikaty na fakturze "do czasu usunięcia przeszkód po stronie
    > TP". Co jak wiadomo nie jest nawet w planach, więc korzystam już piąty rok.
    >

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1