eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinternet kablowy w domu › Re: internet kablowy w domu
  • Data: 2020-06-22 11:11:42
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    yabba napisał:

    >> Aha, czyli jedna pani drugiej pani. Ja sam jestem jestem abonentem
    >
    > Rozmawiałem bezpośrednio z tymi abonentami.
    >
    >> Netii, znam czas usuwania awarii *kabla* (i opisałem). Byłem też
    >> abonentem TPSA, mam porównanie (i opisałem). Ale i tak ponad swoje
    >> (i innych) jednostkowe doświadczenia przedkładam poznanie rozumowe.
    >>
    >> Skoro za usuwanie awarii odpowiedzialny jest zawsze Orange (realizuje
    >> to TP Teltech lub podobna firma), skoro dzienny przestój w natywnej
    >> linii kosztuje kilka złotych, a w wydzierżawionej Netii kilkadziesiąt,
    >> to które awarie będą usuwane w pierwszej kolejności?
    >
    > Tam, gdzie zaczyna się korporacja, tam kończy się logika.

    Tym argumentem czuję się pokonany. Mój przypadek jest na pewno czymś
    absolutnie wyjątkowym, a inne, o których wiem, to tylko złudzenie
    optyczne. Dla Orange najważniejsze są ustalone standardy korporacyjne,
    nakazujące maksymalne opóźnianie napraw linii WLR/BSA, płacenie ogromnych
    kar umowynych i robienie dobrze konkurencji.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1