  • Data: 2020-06-22 12:24:10
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tym argumentem czuję się pokonany. Mój przypadek jest na pewno czymś
    > absolutnie wyjątkowym, a inne, o których wiem, to tylko złudzenie
    > optyczne. Dla Orange najważniejsze są ustalone standardy korporacyjne,
    > nakazujące maksymalne opóźnianie napraw linii WLR/BSA, płacenie ogromnych
    > kar umowynych i robienie dobrze konkurencji.

    Musisz przyjąć do wiadomości, że inni ludzie spotykają się z innymi
    sytuacjami niż Ty. A Twoja "poznanie rozumowe" nie zawsze będzie
    bezbłędne i zgodne z rzeczywistością.

    Tobie szybko usunęli awarię, a ja spotkałem dwie osoby u których awaria
    trwała tygodniami. Przyczyn opóźnienia mogę się tylko domyślać i wysuwać
    hipotezy.

    yabba