eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinternet kablowy w domu › Re: internet kablowy w domu
  • Data: 2020-06-22 13:07:36
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    yabba napisał:

    >>> Tam, gdzie zaczyna się korporacja, tam kończy się logika.
    >>
    >> Tym argumentem czuję się pokonany. Mój przypadek jest na pewno czymś
    >> absolutnie wyjątkowym, a inne, o których wiem, to tylko złudzenie
    >> optyczne. Dla Orange najważniejsze są ustalone standardy korporacyjne,
    >> nakazujące maksymalne opóźnianie napraw linii WLR/BSA, płacenie ogromnych
    >> kar umowynych i robienie dobrze konkurencji.
    >
    > Musisz przyjąć do wiadomości, że inni ludzie spotykają się z innymi
    > sytuacjami niż Ty. A Twoja "poznanie rozumowe" nie zawsze będzie
    > bezbłędne i zgodne z rzeczywistością.
    >
    > Tobie szybko usunęli awarię, a ja spotkałem dwie osoby u których
    > awaria trwała tygodniami. Przyczyn opóźnienia mogę się tylko domyślać
    > i wysuwać hipotezy.

    Ja wielu z tych rzeczy nie muszę się domyślać. W konkretnych przypadkach
    też lepiej poznać szczegóły, niż snuć bezpodstawne hipotezy. No cóż,
    chciałem pomóc, ale widzę, że się nie da.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1