eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinternet kablowy w domu › Re: internet kablowy w domu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
    stu.neva.ru!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: internet kablowy w domu
    References: <5eee52be$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eee5722$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eee680d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef392d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef49b6$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef5fa2$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eeffdff$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5ef086d0$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Mon, 22 Jun 2020 13:07:36 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 24
    NNTP-Posting-Host: 77.253.217.116
    X-Trace: 1592824056 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 554 77.253.217.116:49522
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2341
    X-Received-Body-CRC: 4067017070
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:564437
    [ ukryj nagłówki ]

    yabba napisał:

    >>> Tam, gdzie zaczyna się korporacja, tam kończy się logika.
    >>
    >> Tym argumentem czuję się pokonany. Mój przypadek jest na pewno czymś
    >> absolutnie wyjątkowym, a inne, o których wiem, to tylko złudzenie
    >> optyczne. Dla Orange najważniejsze są ustalone standardy korporacyjne,
    >> nakazujące maksymalne opóźnianie napraw linii WLR/BSA, płacenie ogromnych
    >> kar umowynych i robienie dobrze konkurencji.
    >
    > Musisz przyjąć do wiadomości, że inni ludzie spotykają się z innymi
    > sytuacjami niż Ty. A Twoja "poznanie rozumowe" nie zawsze będzie
    > bezbłędne i zgodne z rzeczywistością.
    >
    > Tobie szybko usunęli awarię, a ja spotkałem dwie osoby u których
    > awaria trwała tygodniami. Przyczyn opóźnienia mogę się tylko domyślać
    > i wysuwać hipotezy.

    Ja wielu z tych rzeczy nie muszę się domyślać. W konkretnych przypadkach
    też lepiej poznać szczegóły, niż snuć bezpodstawne hipotezy. No cóż,
    chciałem pomóc, ale widzę, że się nie da.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1