  • Data: 2020-06-23 16:05:08
    Temat: Re: internet kablowy w domu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2020 o 23:39, Marek pisze:

    > Bo ma jakiś powód szczególnie mnie interesujący dlaczego woli kablowy od
    > z powietrza?

    Dużo stabilniejszy,
    dużo szybszy zazwyczaj, nawet jak nie na papierze, to realnie (chyba, że
    mówimy o jakimś badziewiu typu Neostrada 10 Mbps, wtedy cały mój wywód
    można skreślić),
    brak ograniczeń na transfer danych,
    mniej awaryjny
    duuuużo niższe opóźnienia (ping), co ma niebagatelne znaczenie przy
    niektórych zastosowaniach.

    Wymieniać dalej?
    Ja juz k****cy dostaję na LTE, które działa jak chce, a ogólnie
    transfery ma tak żenujące, że szkoda gadać. A Orange sobie w kulki leci
    i od 4 lat nie może mi światłowodu dociągnąć mimo, że wszędzie w okół na
    osiedlu już to zrobił, a w studzience pod chatą mam już całą
    infrastrukturę towarzyszącą...
    Dla mnie porządne łącze to tylko kablowe/światłowodowe. W domu też mam
    do każdego pomieszczenia przynajmniej po 2 kable LAN dociągnięte. Bo
    WiFi to się można podetrzeć przy większych ilościach danych.

    W pełni pytającego rozumiem.

    Pzdr
    --
    /__/_* /