eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinternet kablowy w domu › Re: internet kablowy w domu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: internet kablowy w domu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <5eee52be$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eee5722$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eee680d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef392d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef49b6$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eef5fa2$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5eeffdff$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    From: yabba <...@...pl>
    Date: Mon, 22 Jun 2020 12:24:10 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <5ef086d0$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.74.4.142
    X-Trace: 1592821456 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 89.74.4.142:51500
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2879
    X-Received-Body-CRC: 2252434770
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:564435
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22-06-2020 o 11:11, Jarosław Sokołowski pisze:
    > yabba napisał:
    >
    >>> Aha, czyli jedna pani drugiej pani. Ja sam jestem jestem abonentem
    >>
    >> Rozmawiałem bezpośrednio z tymi abonentami.
    >>
    >>> Netii, znam czas usuwania awarii *kabla* (i opisałem). Byłem też
    >>> abonentem TPSA, mam porównanie (i opisałem). Ale i tak ponad swoje
    >>> (i innych) jednostkowe doświadczenia przedkładam poznanie rozumowe.
    >>>
    >>> Skoro za usuwanie awarii odpowiedzialny jest zawsze Orange (realizuje
    >>> to TP Teltech lub podobna firma), skoro dzienny przestój w natywnej
    >>> linii kosztuje kilka złotych, a w wydzierżawionej Netii kilkadziesiąt,
    >>> to które awarie będą usuwane w pierwszej kolejności?
    >>
    >> Tam, gdzie zaczyna się korporacja, tam kończy się logika.
    >
    > Tym argumentem czuję się pokonany. Mój przypadek jest na pewno czymś
    > absolutnie wyjątkowym, a inne, o których wiem, to tylko złudzenie
    > optyczne. Dla Orange najważniejsze są ustalone standardy korporacyjne,
    > nakazujące maksymalne opóźnianie napraw linii WLR/BSA, płacenie ogromnych
    > kar umowynych i robienie dobrze konkurencji.
    >

    Musisz przyjąć do wiadomości, że inni ludzie spotykają się z innymi
    sytuacjami niż Ty. A Twoja "poznanie rozumowe" nie zawsze będzie
    bezbłędne i zgodne z rzeczywistością.

    Tobie szybko usunęli awarię, a ja spotkałem dwie osoby u których awaria
    trwała tygodniami. Przyczyn opóźnienia mogę się tylko domyślać i wysuwać
    hipotezy.

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1