  • Data: 2018-02-27 06:05:36
    Temat: Re: inus 15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.02.2018 o 22:01, Maciek pisze:
    > Ja mam wszędzie 15, a w pokoju nad garażem 25, bo jeszcze wyklejony strop
    > od spodu. Wszystko to niewiele warte, bo mam wiatr w ścianach...

    Z wiatrem w ścianach zawsze możesz powalczyć. Dwie puszki pianki i
    przejechać po obwodzie na górze i na dole na końcach styropianu.

    A ja widziałem i będę powtarzał. Jeżeli masz wątpliwości, warto IMO dać
    te 200-400 zł za gościa który przyjedzie z termowizją i obejrzy dom z
    zewnątrz i w wewnątrz. Jesteś przy wszystkim i dostaniesz zdjęcia na
    koniec newralgicznych miejsc. Poprawienie dwóch-trzech najgorszych
    defektów da lepszy rezultat - mniej roboty/większy zysk - niż
    zasypywanie/psikanie/klejenie czegoś na ślepo.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz