  • 1. Data: 2018-02-26 09:58:42
    Temat: Minus 15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    ...a w mojej wsi plac budowy i szczyty murują.
    Fundamenty lali na minusie, płytę lali na minusie - to może chca się
    dopasować z resztą?

    Jak dla mnie to trochę po bandzie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2018-02-26 19:16:44
    Temat: Re: inus 15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 26.02.2018 o 09:58, Maciek pisze:
    > Fundamenty lali na minusie, płytę lali na minusie - to może chca się
    > dopasować z resztą?
    >
    > Jak dla mnie to trochę po bandzie.

    Tobie lali? Nie? To co się przejmujesz :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2018-02-26 19:58:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Feb 2018 19:16:44 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Tobie lali? Nie? To co się przejmujesz :-)

    Nie mogę się nadziwić bezczelności wykonawcy albo lekkomyslności inwestora,
    bo nie wiem, z którym tu przypadkiem mam do czynienia.
    Poza tym trochę współczuję, bo sam mam sp*** kilka rzeczy (tylko że u mnie
    kto inny budował) i wiem, jak to jest.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2018-02-26 20:47:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by sie ktos pytal to na Syberii beton zima leja. A tam troche zimniej niz -15.

  • 5. Data: 2018-02-26 21:12:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 26.02.2018 o 19:58, Maciek pisze:
> [...]
    > bo nie wiem, z którym tu przypadkiem mam do czynienia.
    > Poza tym trochę współczuję, bo sam mam sp*** kilka rzeczy (tylko że u mnie

    Znajomy się zbudował dwa lata temu. Nowy dom. Raptem parę dni temu
    pokazywał mi rysunki gdzie ma rury, kable, a tam przy okazji zaznaczone
    ile cm styropianu w pokojach pod podłogówką. Patrze, a najgrubiej
    ma...12cm. Reszta 8cm, 6cm i jeden pokój 4cm.

    A żali się, że na instalację w piec nie żałował a rachunki wysokie.
    Oglądając te rysunki, sprawę podłogi przemilczałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2018-02-26 21:16:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 21:12:13 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

> [...]
    >
    > A żali się, że na instalację w piec nie żałował a rachunki wysokie.
    > Oglądając te rysunki, sprawę podłogi przemilczałem.

    W dół ciepła uciekają znikome ilości. Ja mam w piwnicach i na parterze
    10cm, na poddaszu 3cm :) 12cm jak ma to ma na bogato!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2018-02-26 21:29:49
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 26.02.2018 o 21:16, Adam Sz. pisze:
    > W dół ciepła uciekają znikome ilości. Ja mam w piwnicach i na parterze
    > 10cm, na poddaszu 3cm:) 12cm jak ma to ma na bogato!
    > pozdr.

    Racja, najlepiej na podłogach w ogóle nie dawać. Z chudziaka dostaniemy
    darmowy akumulator :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2018-02-26 21:48:15
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 21:16:01 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > W dół ciepła uciekają znikome ilości.

    a co na ten temat mówi ozc? w koncu spora różnica temperatur występuje

    b.

  • 9. Data: 2018-02-26 22:01:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Feb 2018 21:12:09 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

> [...]
    > ile cm styropianu w pokojach pod podłogówką. Patrze, a najgrubiej
    > ma...12cm. Reszta 8cm, 6cm i jeden pokój 4cm.

    Ja mam wszędzie 15, a w pokoju nad garażem 25, bo jeszcze wyklejony strop
    od spodu. Wszystko to niewiele warte, bo mam wiatr w ścianach...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2018-02-26 22:02:15
    Temat: Re: Minus 15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Feb 2018 11:47:36 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Jak by sie ktos pytal to na Syberii beton zima leja. A tam troche zimniej niz -15.

    Bo na Syberii zamarza po wylaniu i tak już zostaje ;0

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl