  • 1. Data: 2018-02-26 22:05:49
    Temat: szyba do szafki
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy istnieje jakiś rodzaj szyb które można wstawić do szafki z
    książkami, aby słońce nie wypaliło książek za tą szybą?

  • 2. Data: 2018-02-26 22:14:26
    Temat: Re: szyba do szafki
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    denat 'POPIS/EU pisze:
    > czy istnieje jakiś rodzaj szyb które można wstawić do szafki z
    > książkami, aby słońce nie wypaliło książek za tą szybą?

    No pewnie.
    Lustro.

  • 3. Data: 2018-02-26 22:30:49
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    fakt

    no to inaczej, co wypala te książki?

  • 4. Data: 2018-02-26 22:35:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-02-26 o 22:30, denat 'POPIS/EU pisze:
    > fakt
    >
    > no to inaczej, co wypala te książki?

    twierdziłeś, że Słońce.

  • 5. Data: 2018-02-26 22:38:03
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie no Chłopaki traktujecie mnie jakbym funkcjonował w modelu
    optymalnym... pytania są w sumie proste, wystarczy jedno słowo
    wyjaśnienia...

  • 6. Data: 2018-02-26 22:52:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Palace mole ksiazkowe.

  • 7. Data: 2018-02-26 23:06:00
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 22:38:06 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU
    napisał:
    > nie no Chłopaki traktujecie mnie jakbym funkcjonował w modelu
    > optymalnym... pytania są w sumie proste, wystarczy jedno słowo
    > wyjaśnienia...

    https://www.folie-online.pl/folie-przeciw-uv

    b.

  • 8. Data: 2018-02-27 06:47:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.02.2018 o 22:05, denat 'POPIS/EU pisze:
    > czy istnieje jakiś rodzaj szyb które można wstawić do szafki z
    > książkami, aby słońce nie wypaliło książek za tą szybą?

    W latach 80-tych, gdy nie można było dostać szyb u nas w zakładzie
    "szklono" rozbite okna hali blachą.
    Może to jest dobry trop ;-)

    Jacek

  • 9. Data: 2018-02-27 09:04:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.02.2018 o 22:05, denat 'POPIS/EU pisze:
    > czy istnieje jakiś rodzaj szyb które można wstawić do szafki z
    > książkami, aby słońce nie wypaliło książek za tą szybą?

    szukaj szyby zrobionej z takiego szkła, jakie było wykorzystywane na
    butelki do syropów i lekarstw. takie brązowe

    ToMasz