  • 51. Data: 2018-03-02 07:39:57
    Temat: Re: inus 15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 marca 2018 07:20:07 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Zawodowo zajmujesz się liczeniem OCZ czy sformułowania:
    > - "liczył jakiś matoł skoro tyle wyszło"

    Jak nazwać "liczącego" który chyba dach z podłogą pomylił skoro mu wyszło ze
    zwięszenie grubości styro w gruncie z 10cm na 20cm spowoduje zmniejszenie o 45%
    zapotrzebowania budynku na energie
    I pewnie jeszcze Myjk takiemu "fachofcowi" zapłacił za zrobienie OZC

  • 52. Data: 2018-03-02 07:42:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 lutego 2018 17:13:44 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 28 Feb 2018 04:44:24 -0800 (PST), Budyń

    > Z zażaleniami do asolta :P Choć ZTCP tam mogło być jeszce walka z
    > odseparowaniem pomieszczeń gospodarczych i garażu, więcej zmian chyba nie
    > było -- w wolnej chwili to jeszcze raz sprawdzę.

    Nie wiem co za "fachowiec" ten asolt ale weź no sprawdź albo daj komuś bardziej
    kumatemu do sprawdzenie to Twoje OZC bo może masz więcej takich kfiatkuf.

  • 53. Data: 2018-03-02 15:25:31
    Od: l...@g...com

    Adamie, czyli jak ktoś wklepywał te twarde dane w latach 90 tych poprzedniego wieku,
    do ówczesnych programów liczących straty ciepła, to dziś powinien być mistrzem. Baaa
    mógł to liczyć na piechotę, korzystając z papierowych arkuszy kalkulacyjnych:-). Nie
    róbmy z tego wiedzy tajemnej.

  • 54. Data: 2018-03-02 21:31:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 2 marca 2018 15:25:33 UTC+1 użytkownik l...@g...com napisał:
> [...]
    mistrzem. Baaa mógł to liczyć na piechotę, korzystając z papierowych arkuszy
    kalkulacyjnych:-). Nie róbmy z tego wiedzy tajemnej.

    Nigdy nie mówiłem, że to wiedza tajemna. Zawsze mówiłem, że to tylko fizyka
    i matematyka :) Ale śmieszy mnie jak ktoś wyśmiewa innego, że zamiast
    20cm, dał 10cm, a sam nie ma żadnego pojęcia jak ta zmiana faktycznie wpływa
    na zużycie. Z góry uważam go za "muratoro-czytelnika" co wie wszystko
    lepiej, choć nie wie nic :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.