eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak obiecałem tak i zrobiłem - forum z opiniami o ekipach › Re: jak obiecałem tak i zrobiłem - forum z opiniami o ekipach
  • Data: 2009-09-17 08:29:36
    Temat: Re: jak obiecałem tak i zrobiłem - forum z opiniami o ekipach
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Wrz, 08:26, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > ale co masz do tego że skorzystałem z wczesniej zrobionego mojego innego
    > forum?
    > zaoszczędziłem sobie pracy

    No ale moglbys przynajmniej sie troszke przylozyc i pozmieniac chociaz
    opisy - "Użytkownicy Ostatni post: Rafał z Częstochowy
    Tu proszę wszystkich użytkowników o napisanie czegoś o sobie i swoim
    zbiorniku" ;-)) Jezeli chcesz cos robic to rob to profesjonalnie, to
    jest niestety amatorka postawiona w pare minut.

    > a co do rozwoju to wiem jak to sie robi bo zrobiłem to z 3 innymi forami i
    > wszystkie prężnie działają
    >
    > ale jak zwykle: najlepiej krytykowac ale napisać nic nie napisałeś

    I nie napisze, bo to forum umrze smiercia naturalna w ciagu max paru
    tygodni :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.