  • 11. Data: 2010-04-08 13:46:09
    Temat: Re: jak pozbyc sie bocianow z komina
    Od: "shat" <a...@s...pl>

    "Michał Gut" <m...@w...pl> wrote in message
    news:hpk48b$i4c$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > sa tu jacys ornitolodzy ktorzy poradza co z tym robic? kiedy mają okres
    > lęgowy (czyli inaczej - kiedy beda na tym kominie a kiedy odlatuja).
    > Moglbym
    > dac im wychowac potomstwo ale niedlugo (bo juz w pazdzierniku) piece
    > zostaną
    > ponownie uruchomione i jesli one tam beda to bede musial udroznic komin.
    >
    > da sie przeniesc gniazdo w inne miejsce tak zeby one z tego gniazda
    > korzystaly a nie robily od nowa w tym samym miejscu?

    Ja mieszkając na wsi strzelałem z procy w bociany, synkowi przygotowałem
    drewniana procę o dosyć dużym zasięgu z dętki rowerowej. Małe kamienie z
    powodzeniem docierały do celu .

    --
    m..d.

  • 12. Data: 2010-04-08 14:48:35
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Michał Gut pisze:

    > dzisiaj ich nie bylo wiec moze bedzie dobrze................

    W moich stronach latwo o bociana i chlopi którzy tego ptactwa nie chca,
    montuja wysokie tyczki (tak na 1-2 m) pionowo w góre. Wyglada to
    jak antena czy piorunochron, a bocian nie usiadzie, bo mu chyba kij
    przeszkadza w rozkladaniu skrzydel.

    pozdro
    --
    A S

  • 13. Data: 2010-04-08 15:12:22
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 15:46:09 +0200, shat napisał(a):
    > Ja mieszkając na wsi strzelałem z procy w bociany, synkowi przygotowałem
    > drewniana procę o dosyć dużym zasięgu z dętki rowerowej. Małe kamienie z
    > powodzeniem docierały do celu .
    Gratuluję pomysłu i metod wychowawczych.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/

  • 14. Data: 2010-04-08 15:20:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    shat wrote:
> [...]
    > przygotowałem drewniana procę o dosyć dużym zasięgu z dętki
    > rowerowej. Małe kamienie z powodzeniem docierały do celu .

    też bym w was postrzelał z procy, ołowianymi haczykami.

    boszz co za trolle

  • 15. Data: 2010-04-08 17:26:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał Gut <m...@w...pl> writes:

    > z platforma tez ciezko bo trudno bedzie ja zamontowac na takiej wysokosci

    Przeciez nie musi byc tak wysoko jak ten komin...

    MJ

  • 16. Data: 2010-04-08 19:49:36
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Zgodnie z przepisami, poza okresem lęgowym masz prawo zrzucić gniazdo. Tyle
    że okres lęgowy już się zaczął...

    --
    AS

  • 17. Data: 2010-04-09 09:40:06
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    shat said the following on 08.04.2010 15:46:

    > Ja mieszkając na wsi strzelałem z procy w bociany, synkowi przygotowałem
    > drewniana procę o dosyć dużym zasięgu z dętki rowerowej. Małe kamienie z
    > powodzeniem docierały do celu .

    shat karmil dzieci ukradkiem,
    od ukradka dzieci puchly i umieraly

    BPNSP
    S.

  • 18. Data: 2010-04-09 13:40:36
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 8 Kwi, 10:32, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:

    > sa tu jacys ornitolodzy ktorzy poradza co z tym robic?

    Hej.

    W zeszłym roku miałem bociani kłopot polegający na tym że nawiedził
    mnie samotny, chory bocian i ani myślał się wynieść na zimę (tochę
    latał ale miał jakiś problem ze skrzydłem).
    Zadzwoniłem do ludzi których telefon jest podany w podlinkowanej niżej
    ulotce - bocian szczęśliwie dotarł do zoo.

    W Twoim przypadku na pewno pomogą - chociażby doradzając jak zrobić
    platformę.
    Ewentualnie olej sprawę - co prawda będziesz musiał potem dach
    wyczyścić - ale to w końcu nie jakaś masakra. Ja miałem zrobić
    platformę w tym roku ale się nie wyrobiłem - no i teraz czekam -
    zląduje jakiś czy nie ?:-)

    http://bocian.org.pl/fs/paragraph_download/download_
    file/5130/13bocian.pdf

    Pzdr