    From: "Koteczek" <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: jak zrobić bezpiecznik gazowy
    Date: Mon, 6 Dec 2010 23:12:04 +0100

    > Ekhm... gaz bez ciśnienia? Sądzisz, że z gazem
    > to tak jak z wodą, że będzie sobie spokojnie
    > czekał w rurkach?
    > Sorry, ale większej durnoty dawno nie czytałem.

    Metan nie jest lzejszy od mieszaniny gazow zwanej powietrzem? Cos mi tak chodzi
    po glowie ale jej nie oddam za to (szukac mi sie nie chce). LPG na pewno jest
    ciezszy.

    Czujnik gazu wylacznie fabryczny wbudowany w kuchenke. Przerobic na plyte
    ceramiczna albo indukcyjna (sa tez na 230V). Czujnik dodatkowy pozostawic w
    sferze bajek, rozwiazania super "heavy duty" i przemyslowe beda w cenie nowej
    kuchenki pewnie.