    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 22 Oct 2010 12:13:18 +0200
    Subject: Re: jaką lodówkę?
    Newsgroups: pl.rec.dom

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "adams99" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:i9n8kd$t8p$...@i...gazeta.pl...

    > dodałbym jeszcze ile ma miejsca na lodowke ;)
    >
    > ja 4 lata temu uparlem sie na lodowke typu side-by-side, specjalnie pod
    > nia przeorganiozwana zostala kuchnia,

    Taaa, ja się uparłam na taką, co ma dwa metry wzrostu. Nie wzięłam pod
    uwagę, że ona nie da się jednak wygiąć,i nieźle trzeba się było
    nagimnastykować żeby ją wnieść po wąskich schodach na piętro. Teraz tylko
    marzę, żeby długo wytrzymała, bo wynieść to ją mogę przez balkon na skróty,
    ale drugą taką, to nie wiem, czy da radę wtarabanić;-) A mniejszej już bym
    nie chciała.
    J.