    From: ZbyszekZ <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: jaka maszyna do szycia?
    Date: Sun, 11 Jan 2009 11:55:38 -0800 (PST)

    On 10 Jan, 13:34, "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com>
    wrote:
    > Użytkownik "emu" <"tomaszkalicki[ciach]"@poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:gk5eem$p30$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > W Leclerc'u na warszawskich Bielanach sprzedają maszyny SINGER, wśród nich
    > model 4210 który kosztuje 499.50 PLN.
    > Ja na takiej maszynie przyszywam guziki do swoich koszul,

    Najwyraźniej szukasz sobie roboty, ręczne przyszycie guzika trwa
    minutę, a maszyna stójki i tak nie zrobi,

    > ostatnio wszyłem
    > sobie nowy suwak do spodni w rozporku!

    Poważna sprawa (serio, serio). Moja TŻ mimo że maszyną się posługuje
    to zadanie za każdym razem spaprze,

    > Może niebawem w ramach hobby kupię sobie wykrój Burdy i uszyję sobie piżamę?
    Byle nie elastyczną :-)

    Sorry że nie pomogłem, ale mamy w domu maszynę Predom, wystana w
    Domach Centrum czy też kupiona po znajomości w latach 80 i ciągle
    działa.

    --
    ZZ@private