  • Data: 2017-12-04 15:09:44
    Temat: Re: jaki domofon
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-04 o 08:50, quent pisze:
    > Czy ktoś z Was zna się na firmach produkujących domofony?
    > Szukam czegoś solidnego w wersji audio z dwoma lub trzema
    > przyciskami/unifonami i najlepiej z zamkiem szyfrowym.
    >
    > Czy taki zamelowski jest OK, czy szmelc?
    > https://www.janexmarket.pl/zestaw-domofonowy-2-rodzi
    nny-zamek-szyfrowy-n-t-dk4k-2s-a.html

    > Na jakie firmy zwrócić uwagę a jakie omijać z daleka?
    >
    > Dzięki z góry za sugestie.

    Ja uzytkuje trzeci rok ACO. Polski produkt w wykonaniu z blachy
    nierdzewnej i metalowymi, wciskanymi klawiszami. Slowem nic sie nie
    wyciera, nie przeciera i nie zostaje slad po roku od palcowania tych
    samych klawiszy. Spokojnie przetrwal wszelkie letnie burze i dziala bez
    zarzutu. Jedna wada to tak calkiem tani nie byl, ale po czasie widze, ze
    wart swej ceny.

    Pozdro.. TK