  • Data: 2019-07-25 23:10:54
    Temat: Re: jaki klej i grzebień do gresu 60x60
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.07.2019 o 15:40, brunet.wp pisze:
    > Witam,
    >
    > będę układał gres (format 60x60, grubość 1 cm) w łazience (najpierw na
    > podłodze). Wylewka (zwykła, cementowa) jest idealnie równa, jest
    > ogrzewanie podłogowe. Fuga będzie 3 mm.

    Po co taka wielka? Lubisz je myć? Ja mam przy takich płytkach 1 mm fugę.

    > Podstawowe pytanie to jaki wybrać klej (z praktycznego punktu widzenia)?
    > Ceresit CM17 super flexible będzie ok?

    Przyklejałem na Atlas Uelastyczniony do wylewki, do stropu z OSB na
    Atlas Plus Wysokoelastyczny + siatka jako "zbrojenie".

    > I drugie: jaka grubość kleju i
    > jaki grzebień? Myślałem o grzebieniu 12 mm, nie wiem na jaką grubość
    > kleju się to przełoży i jaka być powinna.
    Szczerze? Żaden, wystarczy kielnia i równo nią rozprowadzić. Jak
    położysz płytkę i mocno dociśniesz to i tak się klej "rozleje".

    > Wiem, że to ogólnie proste nie jest, ale spróbuję to zrobić samemu.
    > Jeśli podłoga źle wyjdzie, najwyżej ściany oddam fachowcom.
    To jest proste, ściany są upierdliwe bo trzeba się namęczyć żeby wyszły
    równe i gładkie, i kurzu masa przy tym. I jeszcze paprania przy
    malowaniu. A płytki to jak to mówi mój ojciec: siedząca praca.