  • Data: 2019-02-05 08:58:48
    Temat: Re: jaki mogę zainstalować piec, pytanie do Użytkownika
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-05 o 06:39, l...@g...com pisze:
    > Rura z tworzywa jako spalinowa?

    W czym widzisz problem?

    > Ma to jakieś dopuszczenia,

    Tak. Zrzeszenia Emerytów i Rencistów Polskiego Związku Wędkarskiego

    > aprobaty?

    Tak. Koła Gospodyń Wiejskich z Pcimia Dolnego i Wąchocka.

    > Jaki producent?

    Jakikolwiek.

    Wybacz, ale zadajesz tak dziwne pytania, że tylko dziwnie można
    odpowiedzieć.

    Producentów jest wielu, a atesty muszą mieć, bo nie mogliby tego
    sprzedawać jako wkład spalinowy dla kotłów gazowych.

    Jeżeli masz wątpliwości to dodam, że w większości kotłów układ spalinowy
    wewnątrz kotła wykonany jest z plastiku.