  • Data: 2019-02-05 10:18:16
    Temat: Re: jaki mogę zainstalować piec, pytanie do Użytkownika
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, February 5, 2019 at 12:40:08 AM UTC+1, Uzytkownik wrote:

    > A może inny rodzaj ogrzewania?
    >
    > Piece pelletowe z podajnikiem - takie jakiego używa Kogutek? Do 5kW.
    > Robisz tylko 2 otwory w ścianie. Jeden do zasysania powietrza, a drugi
    > wyrzut spalin. Podobnie jak te grzejniki gazowe.

    hm... a mozna tak podpinac piec/kociol na paliwa stale?

    § 175. 1. Indywidualne koncentryczne przewody powietrzno-spalinowe lub oddzielne
    przewody powietrzne i spalinowe od urządzeń gazowych z zamkniętą komorą spalania
    mogą być wyprowadzone przez zewnętrzną ścianę budynku, jeżeli urządzenia te mają
    nominalną moc cieplną nie większą niż:
    1) 21 kW - w wolno stojących budynkach jednorodzinnych, zagrodowych i rekreacji
    indywidualnej;
    2) 5 kW - w pozostałych budynkach mieszkalnych.