  • Data: 2010-10-25 19:06:53
    Temat: Re: jeden pilot do wszystkiego
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Paź, 14:35, "Jarek P." <j...@g...com> wrote:

    > To spróbuj. One nawet jeśli jakiegoś urządzenia nie mają w
    > gigantycznej i cały czas aktualizowanej bazie urządzeń obsługiwanych,
    > zawsze można pilot nowych poleceń nauczyć - on jest w stanie
    > zapamiętać żywcem to, co kopiowany pilot nadaje, bez rozkodowywania
    > tego i potem w wygenerować na rozkaz.

    A można je nauczyć dwukodowych?
    Są takie piloty które nadają dla tego samego polecenia naprzemiennie
    dwa kody i urządzenie oczekuje raz jednego raz drugiego.
    Daje to fajny efekt że przyciskasz przycisk i machasz pilotem aby
    "trafić" w urządzenie. Przy dużym pomieszczeniu całkiem przydatne.

    --
    ZZ@private