eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.? › Re: kabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.?
  • Data: 2018-09-18 22:53:23
    Temat: Re: kabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bezpieczenstwo wazna rzecz. Dlatego napisalem ze jesli jest male stezenie glikolu i
    istnieje podejrzenie ze w rurach roztwor mogl sie zestalic to trzeba wziac na
    wstrzymanie z grzaniem albo robic to bardzo ostroznie. Debil uzyszkownik napierdolil
    by caly kociol weglem, podlal ropa i podpalil. Normalny w takiej sytyuacji spali
    troche patykow i bedzie obserwowal czy woda w rurach ruszyla.

    Kolejny raz się do mnie przypierdalasz, a później narzekasz, że cię rżnę
    jak burą sukę.
    Poza tym skąd wiesz kto będzie palił w tym kotle? Może niczego
    nieświadoma małżonka, albo sąsiad, który będzie doglądał? Poza tym są
    różne przypadki: szpitale, wyjazdy, śmierć (oczywiście nie życzę, ale
    nie można tego wykluczyć) i ktoś inny będzie musiał się opiekować.
    Weź pod uwagę, że normalni ludzie mogą nie być świadomi zagrożenia.
    Właśnie pół godziny temu wróciłem od znajomych, którzy poprosili mnie o
    pomoc z elektroniką kotła węglowego. To co zobaczyłem u nich w piwnicy
    to aż ciarki mi przeszły po plecach. W pomieszczeniach przy kotle
    węglowym ustawione butle z gazem propan-butan, podłączone plastikowym
    wężem do kuchni na parterze.
    Ludzie inteligentni, ale nieświadomi, bo nie techniczni.
    Jeżeli chcesz doradzać to doradzaj rozwiązania, które będą uwzględniały,
    że nie wszyscy korzystający z tych rozwiązań muszą się znać na sprawach
    technicznych i możliwych niebezpieczeństwach.

    > Poza tym jak jest mieszanina zestalajaca sie przy -10 to co za problem wstawic
    grzalke zeby nie dopuscila do obnizenia temperatury w kotle czy pomieszczeniach na
    pozomie -5. Calkiem mozliwe za taka grzalka przez ostra zime sie nie wlaczy, jak sie
    wlaczy to zuzyje pradu za bardzo malo pieniedzy. Jak termostat ustawic na +2 stopnie
    to jak jest gwarancja ze prad jest zawsze to mozna glikolu nie lac. Zuzyje grzalka
    troche pradu ale moze sie okazac ze przez 10 lat mniej niz glikol kosztowal. Budynki
    maja to do siebie za w nich temperatura nie chce sie obnizyc do tej co za oknem jest.
    W dzien, nawet pochmurny, przez okna wpadnie troche podczerwieni i jak zajebiscie
    mrozna ale sloneczna zima to w dlugo nie ogrzewanym budynku temperatura bedzie zawsze
    powyzej zera.

    No i teraz powtarzasz dokładnie to co ja wcześniej napisałem i za co po
    raz kolejny się do mnie przypierdoliłeś.