  • Data: 2009-04-27 20:11:18
    Temat: Re: kabina chińska czy firmówka?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > Bo tak patrze na ceny i...
    > sama kabina np Cersanit to około 1000zł, do tego brodzik za jakies
    > 400zł i panel nawet najtańszy ( to tez chiński) i 600zł. razem
    > 2000zł.
    > A sa gotowe zestawy nawet z radiem, pilotem i innymi bajerami,
    > światełkami tylko chińskie całe ale już od 1500zł.
    > Jak dla mnie to szkoda kasy na firmówke ale jak sprawdzają sie te
    > chińskie?

    Pewnie tak samo, jak chińskie radia, baterie, kible itp.
    Czyli: jeśli się z nimi będziesz obchodził jak z jajkiem, kupisz
    produkt z maksymalnie długą gwarancją, nie zgubisz papierów i masz
    czas, chęci i zdrowie na użeranie się z gwarantem - można póbować.
    Jeśli na którekolwiek z powyższych odpowiedź jest negatywna - daruj
    sobie, zapłać lepiej te kilkaset zł drożej.

    J.