  • 1. Data: 2014-04-02 20:40:05
    Temat: klej po tapetach
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Witam
    Chcę zerwać tapety i emulsją pomalować pomieszczenie. O ile te dwie
    czynności nie sprawiają kłopotu, to boję się pozostałego kleju na ścianach.
    Znalazłem dość sprzeczne porady ale dość dawno. Pytanie: jak zmyć
    pozostałości kleju po tapetach, może nie trzeba myć i jest jakiś cudowny
    środek do gruntowania? Jakieś nowe i skuteczne techniki?
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 2. Data: 2014-04-06 21:16:43
    Temat: Re: klej po tapetach
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 20:40:05 UTC+2 użytkownik wowa napisał:
> [...]
    >
    > pozostałości kleju po tapetach, może nie trzeba myć i jest jakiś cudowny
    >
    > środek do gruntowania? Jakieś nowe i skuteczne techniki?

    Zaden grunt tu nie pomoze.
    Ten klej pecznieje pod wplywem wody, a nastepnie zmniejsza objetosc, gdy wysycha.
    Farba emulsyjna zawiera wode.

  • 3. Data: 2014-04-06 21:21:56
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 kwietnia 2014 21:16:43 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Zaden grunt tu nie pomoze.
    >
    > Ten klej pecznieje pod wplywem wody, a nastepnie zmniejsza objetosc, gdy wysycha.
    >
    > Farba emulsyjna zawiera wode.

    Sorry, zapomnialem, ze istnieja srodki gruntujace odcinajace dostep wody na baze
    zywic poliuretanowych, lub epoxydowych...no ale, zeby na nich trzymala sie farba
    emulsyjna, trzebaby podjac jeszcze jakies dodatkowe kroki.

  • 4. Data: 2014-04-09 22:21:12
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    Zaden grunt tu nie pomoze.
    Ten klej pecznieje pod wplywem wody, a nastepnie zmniejsza objetosc, gdy

    Dało rade :) Zerwałem tapety, siatką ścierną przetarłem ściany coby trochę
    wyrównać i zdjąć resztki po tapecie, umyłem ciepłą wodą z zajzajerem, potem
    grunt i dwa razy emulsja. Jak na razie wszystko się trzyma.
    Wojtek