  • Data: 2020-02-20 18:11:14
    Temat: Re: klimat
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-20 o 17:25, Budyń pisze:

    > dlatego też pytałem o uzasadnione opinie sceptyków. Wychodzi na to ze nikt ich nie
    potrafi znaleźć.
    > Natomiast słowo spisek otwiera nowe mozliwości :) Tacy na przykład płaskoziemcy
    głoszą ze spisek obejmuje wszystkich naukowców i cały sektor kosmiczny - bez
    kompletnie zadnej korzysci dla tych spiskowców. Spiskują bo tak.
    > Moze ty wskazesz dlaczego cały naukowy swiat spiskuje klimatycznie? Bo tak?
    >

    > b.

    Jeśli chcesz znać moją opinię to problemem dla mnie nie jest globalne
    ocieplenie, które niewątpliwie obecnie istnieje.
    Mogę powiedzieć, przemożna jest siła natury.
    A nawet mogę stwierdzić i co w tym złego?
    Problemem nie było by nawet globalne ocieplenie z winy człowieka co
    stara się dowieść "świat naukowy".
    Problemem jest, że ja mam płacić na walkę z klimatem tylko z tego
    powodu, że mieszkam w Polsce podczas gdy większość świata albo ma to w
    d... albo jak kraje wysokorozwinięte z Europy zachodniej już swoje
    zanieczyszczenia kiedyś wprowadziły i teraz bez ponoszenia wprowadzonych
    przez siebie kosztów udają świętoszków, dysponując np. elektrowniami
    atomowymi. (Pamiętam czasy gdy straszono atomem)
    Dokąd UE nie ustali z Chinami, USA, Rosją i reszta świata jednakowych
    wspólnych działań w tej sprawie to jednostronne działania będą dowodzić
    tylko głupoty i bezczelności naszych polityków i spolegliwości obywateli.