    From: z...@n...pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kosa elektryczna - co polecacie?
    Date: Wed, 24 Mar 2010 14:41:58 +0000 (UTC)
    Sender: <t...@n...pl>

    Maciej S. <m...@c...pl> wrote:

    > Mia?em ten sam problem rok temu - i powiem ci ?e ?adna kosa elektryczna.
    > tylko spalinowa i to o du?ej mocy - ja mam stihla FS130 , 1,9 KM, i daje
    > rad? w takim terenie (??ka koszona raz na jaki? czas) , ale mniejsza w
    > takim terenie nie da?aby rady.
    >
    > raczej ?y?ka ni? tarcza, bo jak nie umiesz dobrze tarcz?, to tylko kos?
    > uszkodzisz.

    W sumie to wyglada mniej wiecej tak:

    - 85-90% powierzchni terenu to jest ta trawa srednia - ok. 0.5 m
    wysokosci
    - trawa o charakterze plozacym, krzaki i badyle - to max 10-15%
    powierzchni (czyli to z czym moze byc najwiecej problemow)

    Sama laka jest umiejscowiona na terenie w miare plaskim - ale niestety
    gdzieniegdzie sa gorki i dolki.

    Sprawdzilem cene FS130 i powalila mnie - ok. 1.8k PLN.
    Na taki wydatek to sie nie przygotowalem.
    Chyba jednak trzeba bedzie sie jeszcze raz zastanowic na innymi
    rozwiazaniami. To nie jest maly wydatek jak na narzedzie, ktore bedzie
    uzywane max kilka razy w roku.

    Ok, dzieki wszystkim na odpowiedzi.

    zet