eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa › Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: 06 Aug 2018 11:01:03 GMT

    On Mon, 06 Aug 2018 12:01:53 +0200, collie wrote:
    > Ty pewnie emeryta widziałeś na ławce w parku, a z koniem i krową bliskie
    > spotkanie III stopnia miałeś w ZOO

    Tak się składa że na polu mam akurat 3 konie, a wokół domu 30 owiec.
    Temat jest mi więc nieco bliski. Z kozami też mam pewne doświadczenie,
    aczkolwiek obecnie żadnej nie posiadam bo to wredne małpy są.
    Emerytów także zdarza mi się widywać, nieczęsto jeszcze żywotnych. Tutaj
    jednak mowa o starszym Panu które nie jest już w stanie zapanować nad
    kosą spalinową, więc nie okaz zdrowia.

    > też będziesz i zobaczysz, że krowa i koń emerytów nie jadają.

    A czy ja pisałem że jadają? Krowa i/lub koń to duże bydle, które całkiem
    niechcący i z przyjaznym zamiarem potrafi przewrócić rosłego mężczyznę. A
    co dopiero schorowanego emeryta. Poza tym koń potrafi mieć swoje humory,
    w końcu też człowiek. Dostałeś kiedykolwiek z kopyta w brzuch? Ja
    kilkukrotnie. Boli mniej niż w kolano, ale konsekwencje mogą być znacznie
    poważniejsze. Dla osoby w starszym wieku to może być ostatnia przygoda.

    > Koń to bardzo piękne zwierzę w ogrodzie (prawie tak piękne jak pies ;) )

    Jak ktoś chce ogród zmienić w pobojowisko to i owszem. Chyba że twój
    ogród wynosi 1ha, to wtedy ok. Ale nie wiem czy podchodzi to wtedy
    jeszcze pod definicję ogrodu.

    > i jeśli kogoś stać na jego utrzymanie (bo z pół hektara łąki to on się
    > nie wyżywi), to połączenie pięknego z pożytecznym będzie super. Kosi
    > trawę równo, no i przejechać się można, nawet na oklep.

    Jeśli chodzi o darmowe ogólniki to piszesz do rzeczy. Ale w specyficznym
    kontekście tego wątku to jesteś rok świetlny poza tematem.

    Mateusz