  • 71. Data: 2013-01-28 13:46:37
    Temat: Re: koszt polozenia sieci wodociagowej
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jan 2013 04:30:51 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

    > Ja nie powoduję problemów- to Andrzej nie ma odpowiedniego narzędzia aby
    > tych problemów nie mieć.

    uzywasz narzędzia niezgodnego z netykieta. Więc to jest twój problem.
    Jak dla mnie EOT

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2013-01-28 13:50:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2013 10:13, Adam pisze:
> [...]
    Siebie.

    > On tego nie zrozumie. Zreszta potwierdzeniem jest fakt ze 99% grupowiczow

    Twoje mnogie osobowości się nie liczą.

    [ciach]

    > Lawa - jak cie towarzystwo nie lubi to sie je opuszcza.

    No to spierdalaj, adaś, w podskokach!

  • 73. Data: 2013-01-28 13:59:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 13:50:02 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > No to spierdalaj, adaś, w podskokach!
    Andrzeju po raz kolejny łamiesz netykiete.
    Więc miej w Sobie odrobine przyzwoitości i nie pouczaj w tym zakresie innych.

  • 74. Data: 2013-01-28 14:01:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 13:46:37 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > uzywasz narzędzia niezgodnego z netykieta. Więc to jest twój problem.
    >
    > Jak dla mnie EOT
    Jeśli juz to pretensje do wujka Googla;)
    Jak powstawała netykieta to takiego narzedzia nie było chyba.
    Świat sie zmienia może i netykiete warto dostosować do dzisiejszych czasów.

  • 75. Data: 2013-01-28 14:04:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2013 13:59, Kris pisze:
    > Andrzeju po raz kolejny łamiesz netykiete.
    > Więc miej w Sobie odrobine przyzwoitości i nie pouczaj w tym zakresie innych.

    Nie mogę pisać nieszczerze. Jak ci to przeszkadza - zainstaluj sobie
    normalny czytnik, to jest taki który będzie przeszkadzające ci fragmenty
    odpowiednio redagował.

  • 76. Data: 2013-01-28 14:07:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2013 14:01, Kris pisze:

    > Jeśli juz to pretensje do wujka Googla;)

    Że jakiś tuman nie potrafi od czasu do czasu ENTER nacisnąć??

    > Jak powstawała netykieta to takiego narzedzia nie było chyba.
    > Świat sie zmienia może i netykiete warto dostosować do dzisiejszych czasów.

    No to nie miej pretensji, jak twoje matołectwo nazywam po imieniu. Taki
    jestem nowoczesny.

  • 77. Data: 2013-01-28 15:10:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jan 2013 05:01:23 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

    > Jeśli juz to pretensje do wujka Googla;)

    nie. To jest pretensja do Ciebie.

  • 78. Data: 2013-01-28 15:29:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 15:10:09 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > nie. To jest pretensja do Ciebie.
    Ok przekaże wujkowi Googlowi bo ja nie mam wpływu na kodowanie a do tego się w tym
    wątku chyba czepiłeś

  • 79. Data: 2013-01-28 15:40:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jan 2013 06:29:04 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

    > Ok przekaże wujkowi Googlowi bo ja nie mam wpływu na kodowanie a do tego
    > się w tym wątku chyba czepiłeś

    skąd się biorą tacy uparci wandale?

  • 80. Data: 2013-01-28 15:59:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 15:40:41 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > skąd się biorą tacy uparci wandale?
    Wandal- osoba niszcząca czyjąś własność(wg. Słownik ortograficzny języka polskiego -
    wyd. Muza 2001, 2005, 2006 - T. Karpowicz)

    A tak na poważnie kolejny obrońco netykiety- akurat w tym watku nie napisałes nic na
    temat którego watek dotyczy- podobnie jak Lawa wyskoczyłes z netykieta.
    Wiesz że uwielbiany przez Ciebie i Lawe regulamin netykiety ma np taki pkt(w części
    dotyczacej poczty email):
    "3.Nie przesyłaj pocztą plików większych niż 300KB bez uprzedzenia adresata."

    Zresztą tu masz całość
    http://www.taat.pl/article/netykieta/index.php#B.IV
    Poczytaj może i zobacz jak to się ma do dzisiejszych czasów- ile jest archaicznych
    punktów.