  • 1. Data: 2013-01-25 10:18:21
    Temat: Zmiany w planie zagospodarowania przestrzennego
    Od: "koneczny" <e...@o...pl>

    Witam
    Obok mojej działki położona jest działka o charakterze mieszkalno usługowym
    ok. 880 m2. Kilka lat leżała sobie ta działka odłogiem tzn. nic tam się nie
    budowało. Przed kilkoma dniami otrzymałem pismo o zamiarze wybudowania na
    tej działce bydynku typowo usługowego (sklep spożywczy jednej z sieci) wraz
    z parkingiem. Czy w takim razie wymagana jest zmiana zagospodarowania
    przestrzennego i czy taka zmiana byłaby możliwa, jeśli działki przyległe do
    tej mającej być typowo usługową działką, są działkami mieszkaniowymi. Czy
    jest możliwość zablokowania budowy hipermarektu obok działem mieszkaniowych.

    Marek

  • 2. Data: 2013-01-25 11:05:08
    Od: "brunet.wp" <b...@b...pl>

    Użytkownik "koneczny" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkaniowymi. Czy jest możliwość zablokowania budowy hipermarektu obok

    Na 880m2 hipermarket?

    Rozumiem, że budowa tego sklepu jest zgodna z obecnie obowiązującym mpzm?