  • 1. Data: 2013-01-23 15:22:20
    Temat: Re: sitko baterii zlewozmywakowej
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:50ffdf66$0$1215$65785112@news.neostrada.pl...
    > Pytanie czy ktoś miał podobny problem i sobie poradził?

    Wsadź do octu na noc i rano odkręć.

    Marek

  • 2. Data: 2013-01-23 15:41:43
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

    > Wsadź do octu na noc i rano odkręć.
    >

    > Marek
    No właśnie siedziało w słoiku z odkamieniaczem, jest lepiej, ale jednak nie do
    końca tak jak powinno. Dzięki za wskazówkę.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-01-23 16:26:52
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-23 15:41, twistedme pisze:

> [...]
    Ocet jest lepszy, tylko taki 10%.
    Możesz też użyć octu na ciepło i poruszaj od czasu do czasu.
    A co ro odkręcenia, to powinno dać się rozkręcić bez narzędzi.
    Jacek

  • 4. Data: 2013-01-23 16:31:32
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ocet jest lepszy, tylko taki 10%.
    > Możesz też użyć octu na ciepło i poruszaj od czasu do czasu.
    > A co ro odkręcenia, to powinno dać się rozkręcić bez narzędzi.
    > Jacek

    Spróbuje z tym octem, a rozkrecić bez narzędzi owszem można, samą obudowę, ale
    do sitka nie dałem rady się dostać...

    pozdro

  • 5. Data: 2013-01-23 20:34:15
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

> [...]
    > Możesz też użyć octu na ciepło i poruszaj od czasu do czasu.
    > A co ro odkręcenia, to powinno dać się rozkręcić bez narzędzi.

    -Nawet na gorąco Może nawet rozkręcanie nie będzie potrzebne.
    I jak wyżej, poruszać co jakiś czas.