  • 1. Data: 2013-01-24 20:32:35
    Temat: folia pod styropian
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    Witam, jutro planuję układać styropian pod wylewkę na poddaszu użytkowym. I
    moje pytanie: czy kłaść folię pod styropian? Gość od wylewek mówi że nie ma
    takiej potrzeby.... W łazience i pralni jednak będę kładł folię, ale czy w
    pozostałych pomieszczeniach trzeba?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-01-24 21:06:10
    Temat: Re: folia pod styropian
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 20:32:35 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:
    > Witam, jutro planuj? uk?ada? styropian pod wylewk? na poddaszu u?ytkowym. I
    >
    > moje pytanie: czy k?a?? foli? pod styropian? Go?? od wylewek m?wi ?e nie ma

    nie dawać. nie ma sensu!

  • 3. Data: 2013-01-24 21:28:49
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma takiej potrzeby.... W łazience i pralni jednak będę kładł folię, ale
    > czy w pozostałych pomieszczeniach trzeba?

    Folia ma chronic przed wilgocia z gruntu. Jak rozumiem grunt masz pietro
    nizej, wiec folia na tym poziomie jest bez sensu.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2013-01-24 23:48:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 21:06:10 UTC+1 użytkownik r...@g...com
    napisał:

    > nie dawać. nie ma sensu!

    Ma sens.

    Sprzedawca zarobi, hurtownia zarobi, producent zarobi. Wszyscy odprowadza podatki i
    panstwo bedzie bogatsze - a wtedy wszystkim bedzie sie zylo lepiej ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2013-01-25 10:15:45
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >
    > takiej potrzeby.... W ?azience i pralni jednak b?d? k?ad? foli?, ale czy w

    Pomyśl logicznie- co ma ta folia na poddaszu dać/przed czym chronić?

  • 6. Data: 2013-01-25 11:04:03
    Od: "brunet.wp" <b...@b...pl>

> [...]
    > ma takiej potrzeby.... W łazience i pralni jednak będę kładł folię, ale
    > czy w pozostałych pomieszczeniach trzeba?

    Nie dawałem.

  • 7. Data: 2013-01-25 13:55:20
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 25 stycznia 2013 11:04:03 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:

    Ja bym teraz nie dawał nawet na parterze, o ile warunki gruntowe są dobre i parter w
    miarę wysoko. Styropian sam z siebie nie będzie podciągał wilgoci. Natomiast w razie
    awarii wody - woda nie będzie mogła wsiąknąć w dół.. i będzie stała w styropianie jak
    w wannie.

  • 8. Data: 2013-01-25 14:31:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2013 13:55:20 UTC+1 użytkownik r...@g...com
    napisał:
> [...]
    razie awarii wody - woda nie będzie mogła wsiąknąć w dół.. i będzie >stała w

    Dokładnie tak. Taka folia na parterze to wiuęcej szkody może przynieść a pożytku
    żadnego

  • 9. Data: 2013-02-02 17:38:10
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Adam pisze:

    > Ma sens.
    >
    > Sprzedawca zarobi, hurtownia zarobi, producent zarobi. Wszyscy
    > odprowadza podatki i panstwo bedzie bogatsze - a wtedy wszystkim
    > bedzie sie zylo lepiej ;)

    To już lepiej jak by wydał na piwo - zarobi sklepikarz, browarnik,
    producent jęczmienia - wszystkim będzie się żyło lepiej. A autor wątku
    się chociaż napije ;)

    bajcik