  • 1. Data: 2013-12-15 18:30:11
    Temat: koszt wykonania projektów branżowych
    Od: Artes <n...@w...pl>

    Witam,

    Jakie mogą być koszty wykonania projektów branżowych do głównego projektu?

    Mam na myśli projekty:

    1/ Projekt konstrukcyjny
    2/ Projekt instalacji elektrycznej
    3/ Charakterystyka energetyczna
    4/ Projekt odprowadzania deszczówki
    5/ Projekt instalacji sanitarnej
    6/ Projekt instalacji wodociągowej
    7/ Projekt instalacji C.O.

    Czy jest sens zlecania takiej pracy komuś np. z drugiego końca Polski
    dlatego, że będzie taniej?

    Koszt projektu koncepcyjnego i architektonicznego wyniesie 9500 zł brutto
    chodzi o dobudówkę do istniejącego budynku jednorodzinnego
    trzykondygnacyjnego
    trzech kondygnacji oraz oczywiście dachu.

    Pozdrawiam
    Artes

  • 2. Data: 2013-12-15 18:49:04
    Temat: Re: koszt wykonania projektów branżowych
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Artes" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > chodzi o dobudówkę do istniejącego budynku jednorodzinnego
    > trzykondygnacyjnego
    > trzech kondygnacji oraz oczywiście dachu.

    1 i 3 powinien ci zrobic architekt w cenie projektu, 2 elektryk, 4 do 7
    jakis wod-kan. A wszystko powinien zorganizować i skoordynować architekt i
    dlatego lepiej mu dac do ogarnięcia.

    b.

  • 3. Data: 2013-12-15 22:10:43
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

> [...]
    > chodzi o dobudówkę do istniejącego budynku jednorodzinnego
    > trzykondygnacyjnego
    > trzech kondygnacji oraz oczywiście dachu.

    Nie wiem jaka powierzchnia i jak skomplikowany budynek jest
    architektonicznie, konstrukcyjnie i pod względem instalacji ale 9500 to moze
    byc grubo za duzo albo bardzo malo
    Ale radzę wziąć projektantów z okolicy w razie gdyby potrzebny był nadzór
    autorski na budowie

    Acha- charakterystyke energetyczna zamowisz w necie za 50PLN
    Jak nie masz basenu w domu, tudziez sztucznego wodospadu i strumyk przez
    chalupe nie przeplywa to pkty 4,5,6 powinny byc zrobione w projekcie
    budowlanym i na tej podstawie winno sie dac wykonac te instalacje...wszystko
    zalezy co bedziesz chcial zastosowac w swym domu

  • 4. Data: 2013-12-16 07:40:01
    Temat: Re: koszt wykonania projekt?w bran?owych
    Od: Artes <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-15 22:10, Przemek pisze:
> [...]
    > budowlanym i na tej podstawie winno sie dac wykonac te instalacje...wszystko
    > zalezy co bedziesz chcial zastosowac w swym domu

    Orientacyjna powierzchnia mieszkalna do zaprojektowania wyniesie ok. 200
    metrów/kw plus dach.
    Tak mniej więcej wygląda zakres prac:
    http://fotoo.pl/show.php?img=674220_zakres.jpg.html
    Możesz rzucić linkiem gdzie można zamówić charakterystykę energetyczną
    tak tanio?

  • 5. Data: 2013-12-16 07:43:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 07:40:01 UTC+1 użytkownik Artes napisał:

    > Możesz rzucić linkiem gdzie można zamówić charakterystykę energetyczną
    >
    > tak tanio?

    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=certyfi
    kat+energetyczny&search_scope=

  • 6. Data: 2013-12-16 08:09:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Monday, December 16, 2013 7:40:01 AM UTC+1, Artes wrote:

    > Możesz rzucić linkiem gdzie można zamówić charakterystykę
    > energetyczną tak tanio?

    Tylko musisz mieć świadomość, że kupujesz papier,
    z charakterystyką energetyczną nie ma to nic wspólnego :>
    L.

  • 7. Data: 2013-12-16 11:04:24
    Od: Artes <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-16 07:43, Kris pisze:

    > http://allegro.pl/listing/listing.php?string=certyfi
    kat+energetyczny&search_scope=

    Niech ci Bozia wynagrodzi w czym tam sobie zażyczysz :-)
    Dzięki! Mój architekt zażyczył sobie 800 zł za ten kwit.
    Nie to abym był skąpy ale po co wyrzucać niepotrzebnie pieniądze.

  • 8. Data: 2013-12-16 11:13:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 11:04:24 UTC+1 użytkownik Artes napisał:
    > Niech ci Bozia wynagrodzi w czym tam sobie zażyczysz :-)
    Dzięki
    > Nie to abym był skąpy ale po co wyrzucać niepotrzebnie pieniądze.
    Dokładnie tak

  • 9. Data: 2013-12-16 13:09:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Monday, December 16, 2013 11:04:24 AM UTC+1, Artes wrote:

    > Dzięki! Mój architekt zażyczył sobie 800 zł za ten kwit.
    > Nie to abym był skąpy ale po co wyrzucać niepotrzebnie pieniądze.

    Spytaj go czy tyle chce za kwit, czy za porządne obliczenia :P

    L.

  • 10. Data: 2013-12-16 13:29:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 13:09:44 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Spytaj go czy tyle chce za kwit, czy za porządne obliczenia :P
    Co masz na mysli pisząć "porządne obliczenia"
    Myślisz że zrobi charakterystyke realna? zyli uzwględni mostki termiczne(badanie
    kamera termowizyjna)i inne ew. błedy wykonawcze, czy tylko pojedzie z kwitem wg
    danych w projekcie?