  • Data: 2017-05-24 00:50:06
    Temat: Re: krzywa ściana
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 maja 2017 00:38:03 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > tak w projekcie w sumie jest 25, ale te 10cm wyzej by sie przydało...

    Nie wiem jaki masz projekt domu (i czy wpłynie to znacząco na elewację)
    ale ja bym zrobił po prostu pełen pustak więcej. Na sufit podwieszany
    musisz te 10 liczyć. Jak zostanie Ci 250 to trochę mało moim zdaniem.
    Nawet jak zostanie 270 to jest jak najbardziej OK. 250 jest chyba określone
    w przepisach jako minimum dla pomieszczeń mieszkalnych - to jest dobre
    w bloku jak masz klitki po 10m2. Im większe pomieszczenie tym musi mieć
    sufit wyżej żeby nie wyglądało jak piwnica :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.