    From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: którą wybrać kratkę wentylacyjną
    Date: Sun, 26 Aug 2012 13:40:58 +0200

    zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:5037f245$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...

    > do kuchni, nie umiem się zdecydować
    > otwór kratki jest nad podwieszoną szafką

    demontowalna w akceptowalny sposób w celu umycia - w kuchni lepiej
    umyć nie rzadziej niż 2x do roku
    warto żeby miała pochyłe żaluzje - ja zamontowałem sobie odwrotnie
    czyli w kierunku sufitu wtedy nie widać dziury z dołu a funkcjonalnie
    to samo
    powinna mieć drobną siatkę pod spodem ale szybciej się zatyka
    nie powinna zmniejszać za mocno prześwitu

    jeffrey