  • 1. Data: 2012-08-24 20:32:59
    Temat: którą wybrać kratkę wentylacyjną
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    jedne są płaskie, inne z odstajacymi otworami
    jest ich kilka i nie wiem którą wybrać:
    http://tnij.org/kratkawentylacyjna

    erator/

  • 2. Data: 2012-08-24 23:29:30
    Temat: Re: którą wybrać kratkę wentylacyjną
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    zlotowinfo wrote:
    > jedne są płaskie, inne z odstajacymi otworami
    > jest ich kilka i nie wiem którą wybrać:
    > http://tnij.org/kratkawentylacyjna

    zależy do czego potrzebujesz

    jeffrey

  • 3. Data: 2012-08-24 23:38:31
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5037f245$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...

    > zależy do czego potrzebujesz

    do kuchni, nie umiem się zdecydować
    otwór kratki jest nad podwieszoną szafką

    erator/

  • 4. Data: 2012-08-25 00:28:15
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu piątek, 24 sierpnia 2012 20:32:59 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > jedne s� p�askie, inne z odstajacymi otworami
    > jest ich kilka i nie wiem kt�r� wybra�:
    > http://tnij.org/kratkawentylacyjna

    Hę? Widzę coś takiego https://picasaweb.google.com/lh/photo/H0a9YBmmklXZI6
    IKUlnwHmJlGzJ6Q_oEASx0Qym48HQ?feat=directlink
    (http://goo.gl/nnwgp )

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 5. Data: 2012-08-25 10:18:49
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    > jedne są płaskie, inne z odstajacymi otworami
    > jest ich kilka i nie wiem którą wybrać:
    > http://tnij.org/kratkawentylacyjna

    Wybierz taką, którą można łatwo zdemontować i umyć.
    Coś w ten deseń
    http://allegro.pl/kratka-154x154mm-siatka-kolnierz-1
    00mm-mv100vs-i2519525454.html
    na ten przykład.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2012-08-26 01:11:18
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    >

    > Wybierz taką, którą można łatwo zdemontować i umyć.
> [...]

    taka nieszczegolnie, niby nie dużo
    ale jednak zmniejsza kwadrat do kola

    erator/

  • 7. Data: 2012-08-26 08:44:39
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wybierz taką, którą można łatwo zdemontować i umyć.
> [...]

    no i w sumie trochę mała, miałem jakoś: 15x20
    ale chcę trochę większą dla lepszej wentylacji: 30x30
    no i trochę musi zachodzić na ścianę by można było dobrze przymocować

    erator/

  • 8. Data: 2012-08-26 13:40:58
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:5037f245$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...

    > do kuchni, nie umiem się zdecydować
    > otwór kratki jest nad podwieszoną szafką

    demontowalna w akceptowalny sposób w celu umycia - w kuchni lepiej
    umyć nie rzadziej niż 2x do roku
    warto żeby miała pochyłe żaluzje - ja zamontowałem sobie odwrotnie
    czyli w kierunku sufitu wtedy nie widać dziury z dołu a funkcjonalnie
    to samo
    powinna mieć drobną siatkę pod spodem ale szybciej się zatyka
    nie powinna zmniejszać za mocno prześwitu

    jeffrey

  • 9. Data: 2012-08-26 18:32:17
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

> [...]
    > ale chcę trochę większą dla lepszej wentylacji: 30x30
    > no i trochę musi zachodzić na ścianę by można było dobrze przymocować

    Ale mi nie chodziło o "kup tą" tylko zastanów się, czy będziesz chciał ją
    kiedykolwiek umyć.
    Mi w kuchni kratka brudzi się dość szybko (wiadomo, para, tłuszcze od
    gotowania itp) i jedyny sposób aby domyć ładnie to zciągnąć panel.
    W tej po prostu odpinam ją z zatrzasków i myję.
    Te blaszki to trzeba wykręcać śruby.

    Tak rzuciłem okiem na aledrogo i nic ciekawego nie widzę, do siebie do domu
    zresztą też kratki kupiłem w sklepie budowlanym bo po marketach to
    dziadostwo było.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2012-08-26 23:20:32
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:503a0b57$0$1317$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > powinna mieć drobną siatkę pod spodem ale szybciej się zatyka
    > nie powinna zmniejszać za mocno prześwitu

    u mnie tego nigdy nikt nie otwierał z 10 lat
    wybieralem kubkiem masy syfu reklamówka wyszła
    potem jeszcze odkurzaczem to co zostało

    w sumie po co to wszystko, kupiłem wentylator
    zamontowałem i stwierdziłem niewielką różnicę

    postanowiłem zamontować większy lekko rozkuwając boki
    w miejsce 15x20 wstawię 30x30
    wkręty, to tylko 6szt, fakt szkoda że nie demontowalna
    tylko trzeba odkręcać, ale przecież nie tak często

    mam dylemta czy ta z odstajacymi otworami na zewnątrz
    jest w czymś lepsza czy daje to samo jak zwykła prosta

    erator/