  • 1. Data: 2012-08-22 23:44:49
    Temat: Pieniek do rąbania drewna
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Czym można zastąpić pieniek do rąbania drewna chodzi o jak najtańsze rozwiązanie

  • 2. Data: 2012-08-23 05:27:40
    Temat: Re: Pieniek do rąbania drewna
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kamikazee wrote:
    > Czym można zastąpić pieniek do rąbania drewna chodzi o jak najtańsze
    > rozwiązanie

    kolanem?

  • 3. Data: 2012-08-23 09:11:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 sierpnia 2012 23:44:49 UTC+2 użytkownik Kamikazee napisał:
    > Czym można zastąpić pieniek do rąbania drewna chodzi o jak najtańsze rozwiązanie

    Pieńkiem na którym bedzięsz rabał drewwno;)
    Co nie tak jest w pieńku?

  • 4. Data: 2012-08-23 09:30:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.08.2012 23:44, Kamikazee pisze:
    > Czym można zastąpić pieniek do rąbania drewna chodzi o jak najtańsze
    > rozwiązanie

    Innym pieńkiem.

  • 5. Data: 2012-08-23 11:05:52
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> schrieb im Newsbeitrag

    > Innym pieńkiem.

    E, tam. Nie znasz się. Najlepsze jest kowadło.

  • 6. Data: 2012-08-23 11:25:21
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-08-22 23:44, Kamikazee pisze:
    > Czym można zastąpić pieniek do rąbania drewna chodzi o jak najtańsze
    > rozwiązanie

    Głową teściowej?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 7. Data: 2012-08-23 13:59:13
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 09:11:40 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > [...]
    > Co nie tak jest w pieńku?

    Bo w szale rąbania został porąbany?

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 8. Data: 2012-08-23 14:37:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 13:59:13 UTC+2 użytkownik JaMyszka napisał:

    > Bo w szale rąbania został porąbany?

    Mam kilka nieporąbanych. Odsprzedam za flaszkę- odbiór własny

  • 9. Data: 2012-08-23 14:46:42
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-08-23 14:37, Kris pisze:

    > Mam kilka nieporąbanych. Odsprzedam za flaszkę- odbiór własny

    Drogo chcesz ;). Zajechałem do punktu sprzedaży opału i za 5zł kupiłem
    pieniek fi 400, wysoki na jakieś 70cm.

  • 10. Data: 2012-08-23 15:14:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 14:46:42 UTC+2 użytkownik Robson napisał:
    > Drogo chcesz ;). Zajechałem do punktu sprzedaży opału i za 5zł kupiłem
    >
    > pieniek fi 400, wysoki na jakieś 70cm.

    Ale nia taki jak mój. Do mojego certyfikat wydrukowany na papierze czerp[anym
    dorzucam;)