  • 1. Data: 2012-08-10 09:23:34
    Temat: Re: Wynajem domku na wsi
    Od: <berimex(at)wp.pl>

    Te 1200 zl to chyba za rok. lepiej jednak abys to ty doplacal za taki dom.
    To ladnie wyglada na zdjeciu. Wyobrazam sobie jaka tam wilgoc stechlizna brrrr.
    Jak mozesz taka ruine wogole komus proponowac. Wyremontuj, zobaczysz ile
    w taki dom trzeba kasy wlozyc. Masakra. To dobre miejsce dla tych co cwicza
    sie w wojennych grach.
    wyobrazam sobie deszczowy dzien w takim domu. Wszystko stechle, mokre brrr.

  • 2. Data: 2012-08-10 09:34:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > To ladnie wyglada na zdjeciu.

    Dla mnie to nawet na zdjęciu dobrze nie wygląda. Jakiś taki pogięty ten
    dom. W pierwszym momencie pomyślałem, że optyka aparatu nie daje rady.
    Ale w tle widać budynek, całkiem prosty.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-08-12 19:07:43
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-08-10 09:23, berimex(at)wp.pl pisze:
> [...]
    > sie w wojennych grach.
    > wyobrazam sobie deszczowy dzien w takim domu. Wszystko stechle, mokre brrr.

    jak widać nie każdy lubuje się w miejskim blokowisku

    mam 4 mieszkania w Krakowie, chętnie zamienię się 1:1 na okres 2-4
    tygodni w sezonie na podobny dom