  • 1. Data: 2012-08-08 22:40:30
    Temat: naklejka plastikowa na koszulce - usunąć
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy jest sposób na usunięcie (rozkruszenie) naklejki plastikowej
    naklejonej na koszulkę bawełnianą?
    Miałam taka nalepkę, której chciałam się pozbyć.
    Na na początku ładnie 'odchodziła', ale niestety nie cała.
    Została część. Moczyłam w wodzie z odplamiaczem tlenowy.
    Potem dodałam octu. Ale bez wyraźnego efektu.
    Znacie jakąś metodę, aby to rozmiękczyć i usunąć?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2012-08-09 10:00:51
    Temat: Re: naklejka plastikowa na koszulce - usunąć
    Od: czeremcha <1...@g...com>