    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: który projekt lepszy
    Date: Wed, 24 Mar 2010 10:33:39 +0100

    wolim pisze:

    > Nie potrafię znaleźć plusów balkonu w domu jednorodzinnym - może
    > czasami ładnie się wkomponowują w bryłę budynku, ale poza walorami
    > estetycznymi w praktyce są zbędnym gadżetem.

    Jako posiadacz domu z tarasem i balkonem plusami posiadania balkonu są:
    - możliwość przewietrzenia pościeli(sypialnie przeważnie są na piętrze,
    a przez okno przewieszać to wieśniacko)
    - suszenie prania - to zależy gdzie kto ma pralnie, jak na piętrze to
    przecież nie będzie nosił ciuchów do suszenia na taras na dół.
    - u mnie balkon i jego balustrada robi za górną część pergoli i daje
    cień na taras, który jest pod spodem. No ale bez balkonu dało by się to
    rozwiązać inaczej.

    Jednakże jak bym miał budować dom to bym nie robił balkonu - zbyt duży
    koszt, pieniądze można przeznaczyć na coś ważniejszego.