    From: "Zbyszek" <z...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
    Date: Wed, 14 Oct 2009 09:16:15 +0200

    Niejaki "Kane" napisał

    > Aktualnie mam jakies studio kuchenne ktore zrobi mi co mi sie tam podoba w
    > cenie 1600zl za metr kuchni (fronty drewniane, blat w cenie). MDF za
    > 1300metr.

    Myslę, że lepiej zrobić blaty kamienne. Nie wiem jak ceny u Ciebie, ale np.
    w Zielonej Górze za komglomeratowe (około 7 m2) zapłaciłem z cięciem i
    montażem jakieś 4 000.
    A łatwiej utrzymać w czystości no i trwalszy.
    Że o wyglądzie nie wspomnę.

    >Tyle ze np licza dodatkowo za wsady cargo, za prowadnice do szuflad
    >(blumi,samozamykacz - chyba ze zmieszcze sie w 4 szufladach w kuchni bo
    >tyle jest gratis). Kuchni mam do zrobienia 6 metrow biezacych. Za montaż
    >kuchni chcą 10% zamowienia dodatkowo.

    Wsady, okucia etc też płaciełm ekstra. Ale nie oszczędzaj na tym - weź z
    dobrej firmy - opłaci się.
    Prowadnice tak, samozamykacz - ...sam nie wiem. Ja nie montowałem, nie
    wypowiadam się.
    Jesli możesz - zamów kanał zrzutowy do pojemnika na śmieci z blatu. Świetna
    rzecz przydaje się np. podczas krojenia warzyw.

    Pozdrawiam - Zbyszek