  • Data: 2009-10-14 12:42:21
    Temat: Re: kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co już oglądałeś?
    > jakie wrażnei?
    >
    > widziałeś ikeę.
    > a brw?
    > bodzio?

    Widzialem BRW w sklepie przelotnie i u znajomego blizej. Ikea - w sklepie
    dokladniej. "Do oka" to wszystko jest sliczne jak sie nie wie na co trzeba
    patrzec :) Czasami tez niedorobki wychodza po prostu w praniu - po roku
    dwoch. Stad pytam na co patrzec. "Do oka" to kuchnie Ikea sa po prostu fajne
    a ich osprzet dobrze przemyslany. BRW - kolega narzeka choc nie do konca
    jest dla mnie jasne czy te mebelki takie liche czy ekipa montazowa byla
    pijana.

    > co jeszcze widziałeś?

    Pare kuchni z lokalnych firm typu "studio kuchenne". Tylko jedna firma
    zrobila solidne wrazenie i ona robi mi wycene i projekt (bezplatny).

    > o bodzio:
    > ja składałem bodzio dla kogoś. i byłem rozczarowany. spasowanie
    > niespecjalne, i bardzo słabej jakości okucia, zwłaszcaa prowadnice
    > szuflad. zaróno w kuchni jak i w meblach pokojowych.
    > irytująco nieskuteczna regulacja wieszaków przy szafkach wiszących w
    > kuchni. śruby miękkie - złe przyłożenie wkrętaka powoduje "wyślizganie"
    > łba śrudby i kłopoty w regulacji.

    Dzieki za cynk. Akurat Bodzio nie widzialem w sumie pierwsze slysze ;)

    Pozdrowienia

    Kane