  • Data: 2009-10-15 14:24:09
    Temat: Re: kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wolim wrote:

    > Jesteś pewien, ze to Blum? Byłem, patrzyłem. Do Bluma podobne, ale
    > jednak nie Blum chyba.

    z tego co wiem to blum im to robi na ich zamówienie. widziałem bluma i jest
    tak w 90% identyczne.

    > Do tego białe korpusy, które już przy lekko ciemnych frontach totalnie
    > psują efekt wizualny.

    tylko po otwarciu szafki

    > Nie wiem jak teraz, ale dawniej Ikea nie robiła nietypów, czyli szafek
    > o nietypowym wymiarze, a to jest ważne przy zabudowie na wymiar.

    no niestety coś za coś w ikei możan spasować długość ciągu tak do 10cm mniej
    wiecej.

    ALE!!! na etapie projektu a najpóźniej na etapie wykonawstwa należy
    przewidzieć zabudowy. Generalnie do dobrze zaporojektowanej kuchni pasują
    szafki standardowe :) ponadto ewentualne szpary w ciągu można zamaskować
    ślepymi frontami docięntymi na rozmiar. Powiem więcej poniewczasie sie
    dowiedziałem że od strony sciany powinno sie wstawiac taki ślepy front ze
    względów estetycznych i technicznych.