    From: "Marex" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: lampy ogrodowe
    Date: Fri, 13 May 2011 08:55:47 +0000 (UTC)

    gary <g...@c...pl> napisał(a):

    > dziękuję za odzew
    >
    > Nie siedzę w tematach "handlowych" co jest aktualnie na topie i w
    > powszechnym użyciu a nie chciałbym stosować rozwiązań znanych mi z
    > przed 20 lat
    > co do spadków napięć etc to sobie poradzę (w końcu to mój zawód
    wyuczony
    > :)
    >
    > Lampy na pewno będą kupione (żona sobie sama wybierze styl)
    > Przełożenie oprawy żarówki 230 V na halogen bagnetowy czy LED nie
    > stanowi problemu.
    > Faktycznie nie chcę zwykłych ledów trupio białych bo to wygląda
> [...]

    Oczywiscie, że są ,Omijaj Białe, zimne i tanie LED-y.Np. kupiłem i z
    powodzeniem uzywam takich żarówek http://sklep.hikari.com.pl/pl/p/Zarowka-
    LED-E14-3W30W-ciepla-100467/18 i deklarowana moc 3Watowej diody daje
    wystarczajace dla paru metrów rozproszone swiatło.Kilka takich zarówek daje
    juz wymierną ilość oświetlenia , w białych kloszach(np. z Neoprenu)
    prezentują sie efektownie. U mnie akurat pracuja 3W i 5W na napieciu 230V.
    Pozdrawia~M