  • Data: 2014-10-28 21:16:13
    Temat: Re: latarka
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Ł wrote:
    > hej
    > prosba o pomoc w wyborze latarki
    > wybor jest duzy a ja przez ponad 30 lat obylem sie bez tego typu

    Ta padnie szybciej niz myslisz, to kupowanie smiecia -> tani akumulator, bez
    ukladu kontrolujacego ladowanie (zarzniesz nawet nie zauwazajac). Swiatla daje
    sporo, bardzo duzo ale to nie wiem 10 minut i juz koniec? LOL no i ta ciut
    droga -> reklamujesz to?

    Dobre i tanie sa np z chin (DX.com), tez nie idealne ale za 100zl masz cos co
    nawet odbite od sciany razi. Na budowie latareczka z 4 ledami 5mm :D wkladana
    do kontaktu (kolega obok) moze sobie poswiecisz w wywiercona dziure na kolek by
    sprawdzic czy juz trafiles w kable czy sie udalo ominac.

    Nie bede tracil czasu, wejdz na fora odpowiednie i czytaj.