    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: łażenie po dachu w bloku
    Date: Sat, 15 Jul 2017 14:45:16 +0100

    nadir pisze tak:

    > Nie wiem jak to dokładnie wygląda od strony prawnej

    W pracy 6 lat chodziłem po dachach i znam to od praktycznej strony,
    czyli łańcuch, kłódka i klucz u pana Czesia pod dwójką lub w
    spółdzielni.

    Najbardziej mnie ciekawi jak to jest z punktu widzenia lokatora kiedy
    zachce sobie wyleźć i z lasencją obalić wino podziwiając piękne widoki,
    po czym zatańczyć. Widziałem dachy zasłane butelkami więc nie jest to
    rzadkość.

    imho lokatorzy nie powinni mieć prawa łazić po dachu, chyba że dach
    byłby przystosowany do tego jak w Hameryce na wieżowcach, twarde
    podłoże i murki do cyców.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.