  • 1. Data: 2011-07-11 20:24:09
    Temat: łożyska do pralki Electrolux EWT10120W
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Witam
    Od samego początku (2 lata) pralka mocno stuka a na na dodatek od jakiegoś
    czasu przy niektórych praniach na ubraniach pojawiły się plamy...
    Wyczytałem że plamy mogą być wynikiem zużytych łożysk i uszczelniaczy.
    Ponieważ gwarancja gdzieś mi zaginęła chciałbym kupić łożyska i
    uszczelniacze do nich i je samodzielnie wymienić.
    Gdzie mogę takie dostać, nie bardzo wiem jakie pasują do tego modelu no i
    niech chcę kupować coś co pochodzi max 2 lata...

  • 2. Data: 2011-07-12 18:09:00
    Temat: Re: łożyska do pralki Electrolux EWT10120W
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-11 22:24, Arekmet pisze:
> [...]
    > Gdzie mogę takie dostać, nie bardzo wiem jakie pasują do tego modelu no
    > i niech chcę kupować coś co pochodzi max 2 lata...

    Należy wyjąć i iść do sklepu z uszczelnieniami/łożyskami i kupić
    odpowiednie na wymiar.
    O ile uda Ci się rozebrać tak że będzie nadawało się to co pozostało do
    wymiany ;P

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-07-12 21:03:56
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ivi2jh$kfe$...@n...onet.pl...
> [...]
    > odpowiednie na wymiar.
    > O ile uda Ci się rozebrać tak że będzie nadawało się to co pozostało do

    Znalazłem już sklep tylko podobno ciężko wymienić te łożyska jakiś klejony
    bęben..

  • 4. Data: 2011-07-18 19:56:45
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-12 23:03, Arekmet pisze:

    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ivi2jh$kfe$...@n...onet.pl...

    > Znalazłem już sklep tylko podobno ciężko wymienić te łożyska jakiś
    > klejony bęben..

    Próbowałem wymienić w jakimś indesicie - łożysko dwurzędowe jak w
    samochodzie w McPhersonie ;) jak je wyjąc dowiedziałem się jak już
    rozwaliłem bęben ;)

    Pozdrawiam !