  • 1. Data: 2011-06-28 20:53:38
    Temat: Głęboka wanna?
    Od: deepblue <d...@w...pl>

    Witam
    Zamieniłem mieszkanie na większe (w bloku niestety) i w związku z tym
    poszukuję głebszej niż standartowe 44cm wanny akrylowej. Najlepiej
    prostokątnej, 160x70 do 170x75.
    Lubię pomoczyć się w wannie a obecne wanny akrylowe są płytkie i nie
    powiem co mi wystaje z wody przy maksymalnym poziomie wody (spust
    awaryjny dość nisko)
    Naprowadzi mnie ktoś na taką wannnę - wystarczy choćby producent :)

    --
    deepblue

  • 2. Data: 2011-06-29 05:23:03
    Temat: Re: Głęboka wanna?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    deepblue wrote:
> [...]
    > awaryjny dość nisko)
    > Naprowadzi mnie ktoś na taką wannnę - wystarczy choćby producent :)

    kup dłuższą...

  • 3. Data: 2011-06-29 17:20:34
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marek Dyjor napisał(a):
    > kup dłuższą...
    Eeetam dłuższą. Szerszą nie kupi. Albo dwie, dłuższą a druga szerszą.
    Może jakimś cudem będzie głębiej LOL
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-06-29 22:12:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "deepblue" 4e0a3f55$0$2439$6...@n...neostrada.pl

    > poszukuję głebszej niż standartowe 44cm wanny akrylowej. Najlepiej prostokątnej,
    160x70 do 170x75.

    > Naprowadzi mnie ktoś na taką wannnę - wystarczy choćby producent :)

    http://www.infoarchitekta.pl/produkty/117-lazienka/6
    1-wanna-dla-malych-pomieszczen.html

    Google nie naprowadza? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-06-30 06:12:37
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Może poszukaj żeliwnej?
    Były znacznie głębsze niż obecna blaszano-akrylowa tandeta.

    -----

  • 6. Data: 2011-06-30 23:05:14
    Od: deepblue <d...@w...pl>

    > http://www.infoarchitekta.pl/produkty/117-lazienka/6
    1-wanna-dla-malych-pomieszczen.html

    > Google nie naprowadza? :)

    Ano nie :) Powyższe wymiary nie do przeskoczenia.

    --
    deepblue

  • 7. Data: 2011-06-30 23:15:47
    Od: deepblue <d...@w...pl>

    W dniu 2011-06-30 08:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może poszukaj żeliwnej?
    > Były znacznie głębsze niż obecna blaszano-akrylowa tandeta.

    Chyba tylko używkę albo nową za koszmarne pieniądze - zresztą znam
    odpowiedź zony na taki pomysł...
    Ale znalazłem akrylową pasującą do wymagań: Poolspa z serii Linea XL,
    ciut droga ale jakoś przeżyję.

    --
    deepblue

  • 8. Data: 2011-07-06 20:03:24
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-06-28 22:53, deepblue pisze:
    > Zamieniłem mieszkanie na większe (w bloku niestety) i w związku z tym
    > poszukuję głebszej niż standartowe 44cm wanny akrylowej. Najlepiej
    > prostokątnej, 160x70 do 170x75.

    Koło Modo 170x75

    Sierp