    From: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: malowanie kompresorem
    Date: Fri, 4 Nov 2011 22:07:21 +0100

    Użytkownik "scruffty" <s...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:ubjwp1s653sk.abhmsj2nhroe.dlg@40tude.net...

    > Tak babrałem się już tą breją, z tym, że do nakładania używałem dużego
    > pędzla. Wiem, że ma dużo wyższą lepkość od farby, ale dobrze wymieszany w
    > porównaniu z emulsją znowu nie jest aż taki gęsty, stąd myślałem, że skoro
    > te pistolety dają radę z emulsją to może i z nim sobie poradzą. Teraz już
    > wszystko jasne, dzięki.
    >
    > scruffty

    Hej

    A ja jestem innego zdania, próbowałem szczotką, pędzlem wałkiem .... dupa
    Albo nie do końca tak jakbym chciał. Powierzchnia mocno chropowata i nie
    dochodzi wszędzie,
    chyba ze nalożysz 0,5 cm warstwę.
    Mam kompresor i podpiąłem do niego ropownicę, co prawda musiałem odwórcić do
    góry nogami i puknąć gwoździem dziurkę
    bo to gęste gó...o i nie chciało lecieć ale do natrysku generalnie materiały
    muszą być rzadsze niż normalnie
    więc dolałem tochę wody i wymieszałem (bo to wodą rozcieńczalne).
    Szło jak po maśle a warstwa...... szanowni, żadnym pędzlem tego tak nie
    zrobicie !
    powłoka jak diabli, więc zrobiłem dwukrotnie i jest git.
    Każdy ma swoje poglądy ale jeśli chodzi o doświadczenia to ja je mam z
    nakładaniem natryskowym i uważam że jest git.
    Nie wiem czy znalazłbym jakieś foty w swoim magazynie zdjęciowym.

    Rafał